Word jij onze 'Medewerker klantenservice en verkoop binnendienst'?

Medewerker klantenservice en verkoop binnendienst (24 - 32 uur)

In de omgeving van Huizen (Noord-Holland)

Wil je werken bij een bedrijf waar bijdragen aan de kwaliteit van leven van mensen met dementie en hun familieleden het hoofddoel is? Dan ga je deze functie vast heel leuk vinden!

Dé Dementie-winkel.nl is een webwinkel. Een kleinschalig familiebedrijf en tegelijkertijd de grootste en meest gespecialiseerde aanbieder van producten en diensten voor alle stadia van dementie. Ons klantenbestand bestaat uit particulieren en professionele zorgverleners, zowel thuis als in het verpleeghuis.

Wij zijn een Sociale Onderneming. Een bedrijf met een maatschappelijke missie. Geld verdienen is niet het hoofddoel. Het is een middel om onze missie te bereiken: aangenamer leven met dementie én langer thuis wonen. Dementie-winkel.nl is lid van Social Enterprise Nederland, Deltaplan Dementie en het Omgevingszorg Collectief

De aanpak voor Dementie-winkel.nl en onze visie op Omgevingszorg is geïnspireerd door de inzichten van dr. Anneke van der Plaats. Anneke is, samen met haar Brein Collectief, een belangrijke adviseur. Daarnaast maken we dankbaar gebruik van andere wetenschappelijke inzichten, informatie en praktische tips van mensen 'uit het vak'. Uiteraard luisteren we ook naar ervaringsdeskundigen: mensen die zelf voor iemand met dementie zorgen of hebben gezorgd. Daarmee beschikt Dementie-winkel.nl over een kwalitatief heel goed en groot netwerk in de dementiezorg. 

Wat ga je doen?

Als medewerker klantenservice en verkoop binnendienst ben je via e-mail hét aanspreekpunt voor klanten en beantwoordt je de enorme diversiteit aan vragen die dagelijks binnenkomen. Daar kunnen ook vragen van (nieuwe) leveranciers tussen zitten. 

Je denkt met de klant mee in oplossingen en mogelijkheden en biedt waar mogelijk ondersteuning. Je gebruikt je kennis over de beleving van mensen met dementie bij het geven van advies over producten en diensten die een oplossing kunnen zijn voor hun problemen en welzijnswensen. 
De categorie-indeling van de winkel is hierbij een handige keuzehulp. Ingewikkelde vragen speel je door aan een specialist.

Vragen over de afhandeling van bestellingen en eventuele klachten handel je zo spoedig mogelijk af. Zo nodig neem je contact op met één van onze 170 leveranciers. Wanneer de levering van een product onverhoopt vertraagd is, dan stel je de klant daarvan op de hoogte. Is een product niet meer leverbaar? Dan stel je een alternatief voor. Je legt de resultaten van je contacten vast en archiveert e-mails. Daarnaast ondersteun je bij administratieve werkzaamheden.

Hoe ga je dit doen?

Je koestert jouw klanten en wil dagelijks afspraken nakomen om ervoor te zorgen dat zij tevreden zijn. Je hebt inlevingsvermogen en bent begaan met de behoeften van mensen met dementie én de belangen van de leveranciers. Je werkt zelfstandig, snel, gestructureerd en accuraat. Door jouw proactieve, professionele en flexibele houding ben je in staat om zelfstandig te werken. 
Je rapporteert bijzonderheden en signaleert mogelijkheden om de beleving van klanten, de kwaliteit van je eigen werk en de dienstverlening van Dementie-winkel.nl te verbeteren. 

Wij verwachten

  • Klantgerichtheid;
  • Inlevingsvermogen. Je bent begaan met de behoeften van mensen met dementie én de belangen van de leveranciers; 
  • Je werkt zelfstandig, snel, gestructureerd en accuraat; 
  • Proactieve, professionele en flexibele houding; 
  • Kennis van en ervaring met mensen met dementie;
  • Goede communicatieve vaardigheden (Nederlandse taal in woord en geschrift) en klantvriendelijke instelling;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Resultaatgerichtheid, zelfredzaamheid en oplossend vermogen;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Officepakket en vaardig in het gebruik, met name: Outlook, Word, Excel;
  • Eerdere ervaring als klantenservicemedewerker of met een orderbeheersysteem is een pre.

Je kiest voor Dementie-winkel.nl omdat

  • Wij jou een leuke functie bieden binnen een klein, ondernemend team met korte lijnen;
  • Je zelfstandig vanuit huis kunt werken, ruimte en vrijheid krijgt;
  • De werktijden flexibel kunnen zijn;
  • Je soms ook van harte welkom bent op ons kantoor;
  • Wij jou ten alle tijden stimuleren om mee te denken en verantwoordelijkheid te nemen;
  • Je jouw kennis over de impact van dementie op mensen en goede omgevingszorg verder kunt ontwikkelen;
  • Wij jou een passende beloning geven voor je werkzaamheden: een bruto salaris van minimaal € 15,00 per uur bij een werkweek van 24 - 32 uur. Reiskostenvergoeding.

Dus waar wacht je nog op?

Herken je jezelf in deze beschrijving? Stuur dan je motivatie en CV graag naar info@dementie-winkel.nl t.a.v. Jacqueline Rempt. Grote kans dat wij je dan uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. Voor inhoudelijke vragen kan bellen naar 035-5239506.

Dank als je mee wilt denken, maar we stellen acquisitie niet op prijs.
    29-10-2020 00:00